Jak wybrać firmę SEO. Zdobądź więcej wskazówek.
Jeśli masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, niewątpliwie z czasem zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby pojawiała się ona pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż dziś obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu duża cześć klientów pierwszy raz przeczyta o twojej działalności. Jak zatem znaleźć solidną agencję SEO? Polecamy skorzystać z podpowiedzi profesjonalistów, a najlepiej tych od Google.
Jak znaleźć rzetelną agencję SEO? Google przyszykowało o tym film
Nie da się ukryć, że cała branża SEO, to znaczy działań, których celem jest optymalizacja stron www pod kątem wyszukiwarek, zaistniała i bezustannie rozwija się praktycznie tylko za sprawą Google. Mimo pojawienia się licznych alternatyw, jak np. Yahoo, Baidu lub Yandex, w dalszym ciągu liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, powinien pracować na swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku sektorów, w których konkurencja jest silna, przeważnie nie jest to łatwe bez doradztwa zawodowców z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których koncepcja optymalizacji stron jest nowością, i zamieściło krótki instruktaż, jak wybrać solidną agencję SEO.
Kluczowe cechy solidnej firmy SEO
Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób wyjaśnia, jak poznać dobrą firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:
- rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od zrozumienia, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego najpoważniejszą konkurencję,
- zdolność szacowania czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
- zapewnienie stronie opieki technicznej oraz prowadzenie działań nad ulepszeniem jej użyteczności,
- nieprzerwana kontrola kondycji strony oraz regularną analizę jej statystyk,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
- zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane frazy.
Pracownica firmy Google wskazuje też, iż rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca spektakularnych rezultatów z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, w szeregu przypadków dającą namacalne rezultaty dopiero po paru miesiącach pracy.