Zamów optymalizację stron internetowych.
Zapłaciłeś fortunę za firmową stronę www, zaś ta nie przyciąga nowych klientów? Jest świetnie zaprojektowana oraz wyposażona w nowoczesne technologie, jednak klientów w ogóle nie jest więcej? Licznik odwiedzin stoi w miejscu pomimo Twoich starań? Prawdopodobnie powodów powinieneś szukać w małej zauważalności w sieci. Internauci zwykle używają Google – dobry przedsiębiorca powinien więc zadbać o to, by witrynę jego firmy internauci wyszukali bez większych trudności. Jak to zrobić? Warto zacząć od samej strony, optymalizując ją z myślą o wytycznych Google.
Optymalizacja stron – na czym polega?
Optymalizacja strony to wszystkie działania opierające się na dopasowaniu strony do wymogów Google. Są to zarówno modyfikacje kodu strony, jak i uzupełnienie jej odpowiednią treścią. Jest to szczególnie istotne z uwagi na to, że boty Google sprawdzają witryny w myśl z góry określonych wytycznych – ważne jest na przykład prawidłowe wykorzystanie znaczników HTML i nasycenie fraz kluczowych.
Optymalizacja stron – komu powierzyć?
Optymalizacja stron to działanie wymagające dużej wiedzy o stale zmieniających się wytycznych Google – dlatego też nietrafionym rozwiązaniem okaże się modyfikowanie strony bez udziału fachowców według dostępnych w internecie poradników. Znacznie słuszniej zrobimy zlecając to sprawdzonej firmie SEO i traktując to jako inwestycję – zyski osiągane przez nasze przedsiębiorstwo mogą podnieść się już po paru miesiącach od przeprowadzenia optymalizacji.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]