Producentami, a jednocześnie liderami rynku centralek telefonicznych są Panasonic, Slican i Platan, które posiadają duże doświadczenie w produkcji centralek telefonicznych oraz szeroką ofertę modeli tych urządzeń, które zaspokoją potrzebny nawet najbardziej wymagających klientów chcących posiadać taki system w swoim biurze.
Centrale telefoniczne – gdzie będą przydatne?
Centralka telefoniczna to zespół urządzeń przeznaczony do łączenia abonentów w sieci telekomunikacyjnej na czas, w którym następuje wymiana informacji. Centrala telefoniczna pozwala zaoszczędzić więcej czasu osób dzwoniących, uprościć działanie firmy oraz w dużym stopniu zmniejszyć ponoszone koszty. Wszystkie centralki telefoniczne umożliwiają przełączanie na numer wewnętrzny rozmów przychodzących, wykonywanie rozmów wewnętrznych w przedsiębiorstwa bez żadnych kosztów (w obrębie centralki) oraz dyskryminację połączeń wychodzących polegających na odcięciu wyjść na połączenia komórkowe, miastowe i międzymiastowe. Centralka pozwala na przyznanie każdemu aparatowi telefonicznemu wewnętrznego numeru dozwolonego, który zezwala na rozmowy zewnętrzne. Ma ona również możliwość gromadzenia danych, które zostają zapisane w pamięci centrali dzięki czemu istnieje możliwość kontroli takich parametrów jak numer wewnętrzny i zewnętrzny, przybliżony koszt oraz godzina rozmowy.