Personalizowane koszulki w reklamie

Podkoszulki z nadrukiem to nie tylko atrakcyjna metoda promocji przedsiębiorstwa, ale także nietypowy pomysł na upominek. Jak można wykorzystać podkoszulki z nadrukiem? Jakich metod nadruku używa się współcześnie przy produkcji tego rodzaju gadżetów?

Podkoszulki reklamowe mają dużo zastosowań

T-shirty są szeroko stosowane w reklamie – służą do promocji firm, oferowanych produktów i wydarzeń. T-shirt z niepowtarzalnym tekstem może być ofiarowywany partycypantom eventów muzycznych bądź targów pracy. Firmowe logo nadrukowane na t-shirt jest dobrze widoczne i bez trudu przyciąga uwagę ewentualnych odbiorców. Koszulki z nadrukiem mogą również służyć integracji osób zatrudnionych razem w organizacjach, na przykład jako symbol wspólnej identyfikacji nakładany w trakcie szkoleń bądź spotkań firmowych. W dodatku koszulki ze spersonalizowanych nadrukiem można wykorzystać do celów innych niż promocja – to kreatywny pomysł na prezent, m.in. z okazji Dnia Kobiet, ukończenia 18 lat lub zdania matury. Spotkanie w gronie przyjaciół oraz rodziny przeniesie się na kompletnie nowy poziom, jeżeli wszyscy uczestnicy założą t-shirty ze śmiesznym napisem.

Metody nadruku na koszulkach reklamowych – czy są trwałe?

Personalizowane koszulki powstają dzięki zastosowaniu najnowszych technologii nadruku. Najczęściej jest nim sitodruk, innymi słowy metoda, w której pojedynczy kolor obrazu jest odzwierciedlony oddzielnie na siatce, na przykład metalowej bądź z włókien. Następnie farba przeznaczona do tkanin jest przetłaczana przez tę matrycę. Powstałe w ten sposób grafiki lub napisy wyróżniają się niesłychaną wytrzymałością – koszulki można prać wielokrotnie bez obaw o spranie nadruku. Sitodruk pozwala na wykorzystanie w zasadzie dowolnego koloru, jak również uzyskanie przyciągających wzrok efektów, między innymi gradientów, a dodatkowo jest szczególnie opłacalny przy znacznych nakładach. Do nadruku na gadżetach reklamowych korzysta się również z tampodruku, folii flock, transferu cyfrowego oraz termodruku. Termotransfer nadaje się do niskich druków – także jednej sztuki! Technologia ta polega na wgrzaniu w materiał folii flock bądź flex. Ta metoda także wyróżnia się wysoką odpornością.